29 augustus 2023

Packsize introduceert het eerste cloud computing-platform voor verpakkings- en verzendoperaties met PackNet Cloud

Het unieke cloudplatform stelt bedrijven in staat om een datagedreven aanpak voor verpakkingsefficiëntie te implementeren om de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen en tegelijkertijd hun ecologische voetafdruk te verkleinen.

SALT LAKE CITY 29 augustus 2023 Vandaag kondigde Packsize®, marktleider op het gebied van duurzame, op maat gemaakte On-Demand Packaging, de lancering aan van zijn PackNet® Cloud-platform, de eerste en enige cloudoplossing in de branche. Deze revolutionaire productie- en optimalisatiesoftware integreert naadloos met de On Demand Packaging®-machines van Packsize en biedt ongeëvenaarde mogelijkheden voor machinebeheer, doosproductie en de integratie van verpakkingsworkflows. Met PackNet Cloud kunnen bedrijven floreren in een dynamische markt en tegelijkertijd verpakkingsafval tot een minimum beperken.

"De nieuwe en verbeterde PackNet Cloud vertegenwoordigt een aanzienlijke vooruitgang in verpakkingstechnologie, waarmee Packsize de pionier en enige aanbieder van cloudmogelijkheden in de sector wordt," zegt Rod Gallaway, Chief Executive Officer bij Packsize. "Met de kracht van de cloud kunnen bedrijven hun volledige potentieel ontsluiten en ongeëvenaarde niveaus van verpakkingsefficiëntie bereiken. Met PackNet Cloud kunnen bedrijven hun verpakkingswerkzaamheden optimaliseren, de kosten verlagen, de klanttevredenheid verbeteren en hun ecologische voetafdruk verkleinen."

De belangrijkste functies zijn:

Multi-machine omgevingen: schaalbaarheid zonder afbreuk te doen aan de beveiliging
PackNet Cloud biedt multi-machine mogelijkheden, waardoor bedrijven flexibel kunnen schalen en IT-infrastructuurproblemen kunnen elimineren zonder afbreuk te doen aan de beveiliging en prestaties. Bedrijven kunnen gebruikmaken van de cloudgebaseerde technologie van Packsize om te profiteren van een hoge beschikbaarheid en minimale vertragingen om snel toegang te krijgen tot gegevens via een stabiele verbinding.

De beveiligingsmaatregelen van PackNet, waaronder gegevensversleuteling, apparaatverificatie en realtime bedreigingsdetectie, garanderen een volledige risicobeheersing. Bedrijven kunnen oplossingen afstemmen op hun behoeften door de productie van golfkartonnen verpakkingen te optimaliseren en eenvoudig te integreren met ERP- en WMS-systemen.

PackNet Cloud Reporting: datagestuurde besluitvorming
PackNet Cloud Reporting biedt realtime geavanceerde data- en analysemogelijkheden, waardoor bedrijven uitgebreide inzichten krijgen om datagedreven beslissingen te nemen en de verpakkingswerkzaamheden te optimaliseren. Het biedt bedrijven ook gecentraliseerd gegevensbeheer, waardoor een grondige analyse en monitoring van verpakkingswerkzaamheden op meerdere locaties mogelijk is. Hiermee kunnen bedrijven proactief uitdagingen aanpakken, de efficiëntie verbeteren en de klanttevredenheid verhogen.

PackNet Cloud Cube: optimaal gebruiken van golfkarton
PackNet Cloud Cube berekent nauwkeurig de afmetingen en het gewicht van pakketten en bepaalt het optimale doosformaat voor elke bestelling. Door verpakkingsmateriaal te minimaliseren en de verzendkosten te verlagen, verbetert PackNet Cloud Cube de kostenefficiëntie en productbescherming tijdens het transport.

De overgang van PackNet Cloud Cube naar de cloud betekent een aanzienlijke verbetering van de snelheid, schaal en beveiliging. Hiermee kunnen bedrijven hun producten veilig en efficiënt verpakken, hun klanten een positieve ervaring bieden en tegelijkertijd optimaal gebruikmaken van verpakkingsmateriaal.

PackNet Cloud Dim: pakketgrootte en -type optimaliseren
PackNet Cloud Dim transformeert verpakkingsprocessen door automatisch de juiste maat en soort te selecteren op basis van aanvullende productkenmerken of gegevens die meer omvatten dan lengte, breedte, hoogte en gewicht. Met behulp van geavanceerde algoritmen zorgt PackNet Cloud Dim voor nauwkeurigere en efficiëntere verpakkingsprocessen, waardoor de optimale verpakkingsgrootte en -soort worden geselecteerd.

PackNet Cloud levert continue updates, geavanceerde ondersteuning en 24 uur per dag technische ondersteuning. Deze allesomvattende aanpak voorziet bedrijven van essentiële informatie om effectief materiaalafval te minimaliseren en duurzaamheid in real time te verbeteren.

Ga voor meer informatie over PackNet Cloud naar de pagina Software van Packsize.

Over Packsize
Packsize transforms how businesses and their customers experience packaging – from packing to unboxing. Since introducing Right-sized Packaging on Demand in 2002, Packsize has become a recognized supply chain and sustainable packaging industry leader in North America, Europe, and the Asia-Pacific. As a partner and trusted advisor, Packsize unlocks the hidden potential in its customers’ supply chain and creates custom packaging process flows that consider every step – from the warehouse floor to the customer’s hands. Packsize is reimagining packaging and accelerating the path to a more sustainable future. Follow Packsize on LinkedIn.

Packsize Media Contact
Jessica Wheeler